Міністерство юстиції України

Очищення влади України

Офіційний веб-сайт

У Міністерстві юстиції України у тестовому режимі запрацював Call-центр

24.07.2017р.

До уваги громадян!

Якщо у Вас виникли питання щодо процесу перебігу очищення влади (люстрації) в Україні або Ви хочете дізнатися про хід розгляду Вашого звернення з питань люстрації, повідомляємо: у Міністерстві юстиції України у тестовому режимі запрацював відділ інформаційно-довідкового забезпечення (далі – Call-центр).

Основні завдання Call-центру:

  • приймання вхідних звернень, що надходять до Міністерства юстиції України через засоби телекомунікації;
  • забезпечення оперативного розгляду звернень;
  • надання інформаційно-довідкових послуг;
  • інформування суб’єктів звернень про реєстрацію та рух документів, що надходять до Міністерства юстиції України;
  • щоденне узагальнення інформації щодо питань, порушених у зверненнях до Call-центру;
  • взаємодія Call-центру зі структурними підрозділами Міністерства юстиції України.

Режим роботи: з 9.00 до 18.00 (понеділок – п’ятниця).

Єдиний багатоканальний телефонний номер: (044) 364 23 93.

E-mail: callcentre@minjust.gov.ua.

Чекаємо на ваші дзвінки та листи!

© 2017 «Держінформ’юст»